Případová studie: Jak si Tomáš digitalizoval administrativu ve svých tělocvičnách

Stačí mu tablet a ProKlub.

Klub založil sám Tomáš na zelené louce a postupně rozvinul působení. Dnes pracuje s 5 certifikovanými instruktory. Učí ve dvou tělocvičnách a poskytují lekce pro děti, mládež i dospělé.

Pokračovat ve čtení „Případová studie: Jak si Tomáš digitalizoval administrativu ve svých tělocvičnách“

Změny v klubu. Jak se s nimi naučit pracovat?

Bránit se změnám znamená bránit se realitě. Přečtěte si, proč jsou změny pro vás i klub tolik důležité.

Doba se mění. Nebraňte se tomu. Jedině tak dosáhnete úspěchu. 

Sotva jsme se po revoluci svobodně zorientovali, nasadili na nás internet. V roce 1992 bylo Česko 39. připojenou zemí. Od té doby se všechno mění rapidně a nám nezbývá, než s tímto vývojem držet krok. 

Pokračovat ve čtení „Změny v klubu. Jak se s nimi naučit pracovat?“

Jak zaplnit zbývající místa v kurzech? Oslovte zájemce způsobem šitým na tělo (3. část)

Objevte kouzlo remarketingu – promluvte k publiku znovu a lépe. Tak, že si vyberou právě váš klub.

V minulém článku jste se dočetli, co je remarketing a jak ho využít pro nábor nových členů. Díky pixelu a reklamě jste si začali budovat základy pro přilákání potenciálních zákazníků. Dnes vám ukážeme, jak celý proces ještě vylepšit. Využijete totiž cílení na publikum, které vás už navštívilo.

Pokračovat ve čtení „Jak zaplnit zbývající místa v kurzech? Oslovte zájemce způsobem šitým na tělo (3. část)“