Jak propagovat svůj klub?

Ahoj trenéři,

věřím, že každý z Vás se již zajímal o to, jak propagovat svůj klub, jak dostat mezi lidi touhu cvičit právě v tom Vašem klubu a jak nové klienty najít a staré klienty udržet.

Patří to k vedení klubu, kdybychom ho nepropagovali, tak asi těžko udržíme klub v chodu dlouhodobě.

Slova marketing nebo reklama už si v této době vysloužila negativní podtext, ale tak to být vůbec nemusí. Řeknu Vám dnes několik myšlenek, nad kterými je dobré se pozastavit, pokud máte vlastní klub.

První je, kdo je Vaším vysněným klientem? Kam Váš klub směřuje, jaké lidi v klubu chcete. Profesionály? Dospělý? Děti?

Druhá, jak se staráte o stávající klienty a jakým způsobem se snažíte získat nové? Přichází takoví lidé, se kterými Vás baví pracovat nebo je to velký mix, ve kterém se snažíte najít systém výuky?

Těch otázek je mnoho a mnoho, ale řeknu Vám nejdůležitější chybu, kterou trenéři dělají. Cílí na jakoukoliv skupinu lidí. Je jim jedno, jestli přijde dítě, dospělý, profesionální sportovec nebo někdo kdo v životě nedělal jakýkoliv sport. A pak dochází k tomu, že je těžší klientům splnit jejich představu o Vašem klubu.

Řekněte si jací jste a s kým chcete trénovat a na ty se zaměřte, protože když Vás to bude bavit, bude to růst bude se to vyvíjet a bude se to posouvat kupředu.

Baví Vás malé děti? Tak to dejte vědět na svých webových stránkách a sociálních sítích, zaměřte se na ně, zaměřte se na jejich rodiče. Dejte jim vědět, že víte, jak s dětmi pracovat a jste v tom dobrý.

Nebojte se toho, že když zacílíte na jednu skupinu sníží se Vám možnosti a bude méně lidí. Vždycky je lepší dělat jednu věc pořádně než všechno po troškách.

Nebo v ideálním případě, pokud máte v klubu více trenérů, tak je fajn když je jeden zaměřený na děti, druhý na profesionální tvrdý trénink a třetí na dospělé, kteří začínají.

Přemýšlejte nad strukturou klubu, přemýšlejte nad cílovou skupinou, se kterou Vás tréninky budou bavit, myslete na to, že webové stránky a sociální sítě opravdu přilákají nové klienty, a i kdyby ne, tak budete vidět a už bude snazší Vás najít.

Buďte aktivní na sociálních sítích, ukažte potencionální klientům, co děláte, jak probíhají vaše tréninky, jaký je Váš týdenní rozvrh, jak trénujete vy sami.

Buďte otevření a ukažte, jak děláte to, co Vás baví.

Tipů je mnoho a lepší než utrácet za drahé reklamy, které nebudou vidět navždy, raději investujte do zlepšení a volný čas využijte na vyhledávání nových způsobů, jak svůj klub ukázat.

Možná tomu budete muset věnovat pár hodin, ale vyplatí se to dlouhodobě, protože to budou vědomosti a zkušenosti, které budete mít navždy.

Držím Vám palce a přeji Vám, aby se Váš klub rychle postavil zpátky na nohy.

Připojte se k ProKlub Akademii a zjistěte více!

ODKAZ ZDE





Recommended Articles